donderdag 13 december 2012

TAG~ before i die

Je wilt er nog lang niet aan denken dood gaan, maar op een gegeven moment ben je oud en gerimpeld en komt het ooit tot een einde. Maar daar denken we voorlopig niet aan en gaan we gezellig verder:)

Vandaag wil ik jullie laten zien welke dongen ik nog zeker wil doen in mijn leven.



Ik zou wel een tattoe willen hebbben maar dan ie zomaar 1 het moet er wel een zijn die een betekenis heeft bijvoorbeeld iemand die veel voor je beteken en die overleden is of in ieder geval iets belangrijks


Ik eil erg graag naar veel verschillende plekken reizen een van die plaarsen kan van de zomer van her lijstje geschrapt worden want dan ga ik naar londen whooee! 


Hihi dit lijkt me nu zo leuk gewoon naar schiphol gaan en een vlucht boeken wat je wel leuk lijkt je moet dan van te voren wel weten waat je ongeveer heen gaat warm, koud land enzovoort het lijkt me gewoon leuk om ergens spontaan heen te gaan ;) het liefste dan ook nog met een groepje vrienden erbij zodat het helemaal ren geslaagde reis word 


Nou deze is wel makkelijk het lijkt me zo leuk om een witte kerst te vieren sneeuq heeft iets magische en het hoord gewoon bij kerst maar helaas in nederland komt het bijna nooit voor 


gewoon omdat het me zooo gaaf lijkt ;) 

ik ben  dol op hun muziek en het lijkt me zooo leuk om een dag met hun door te brengen 


ik vind dolfijnen erg mooie dieren en het lijkt me heeel gaaf  om er een keer mee te zwemmen

Q wat wil ji nog graag doen in je leven ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten